啊,別說我自尊太強。我只是試著把我能做的事情都做好。At the same time, I AM fragile. Can't you see?

It's you that stand there being my constant. You'll never know how importannt and comforting for me to know that there's someone on whom I can always depend, and this one man will be on my side by no means.

是這種包容和撐持敲碎我惡劣的驕傲,創造出令我仰望的高度。謝謝你願意成為那個令我仰望的人。
arrow
arrow
    全站熱搜

    hoyi 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()